W miesiącu grudniu puchar przechodni za najwyższą frekwencję otrzymuje klasa VI – Gratulujemy!
FREKWENCJA KLAS W MIESIĄCU GRUDNIU:
KLASA I – 91,34%
KLASA II – 92,10%
KLASA IV – 81,50%
KLASA V – 92,40%
KLASA VI – 93,12%
KLASA VII - 87,20%
KLASA VIII – 84,28
W miesiącu listopadzie puchar przechodni za najwyższą frekwencję otrzymuje klasa V – Gratulujemy!
FREKWENCJA KLAS W MIESIĄCU LISTOPADZIE:
KLASA I – 89,96%
KLASA II – 95,10%
KLASA IV – 90,30%
KLASA V – 98,06%
KLASA VI – 91,87%
KLASA VII - 93,10%
KLASA VIII – 92,7
W miesiącu październiku puchar przechodni za najwyższą frekwencję otrzymuje klasa I – Gratulujemy!
FREKWENCJA KLAS W MIESIĄCU PAŹDZIERNIKU:
KLASA I – 99,43%
KLASA II – 94,07%
KLASA IV – 96,01%
KLASA V – 95,25%
KLASA VI – 95,17%
KLASA VII - 96,03%
KLASA VIII – 89,18%
„Warto przyjmować rolę opiekuna samorządu, jeżeli zostanie się wybranym przez wszystkich uczniów całej szkoły w wyniku demokratycznych wyborów, w których kandydatami są wszyscy członkowie Rady Pedagogicznej.
Nauczyciel wybrany przez wszystkich uczniów szkoły, wskazany jako ten, do którego mają zaufanie, z którym lubią pracować i ufają, że będzie działał w ich najlepszym interesie, to nauczyciel pozytywnie zweryfikowany. W taki sposób, o jakim nikt inny z nauczycieli nawet nie może marzyć(…). I taki nauczyciel zajmuje już zupełnie inną pozycję w szkole”.
Lucyna Bojarska
Uczniowie Szkoły Podstawowej w Nasiadkach brali udział w wyborach opiekuna Samorządu Uczniowskiego.
W drugiej turze głosowania większością głosów zwyciężyła p. Izabela.
Gratulujemy i życzymy owocnej pracy!
PLAN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO W ROKU SZKOLNYM 2018/2019
GŁÓWNE CELE DZIAŁALNOŚCI SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO:
- Budowanie wśród uczniów poczucia własnej wartości i przydatności działania na rzecz szkoły;
- Urzeczywistnienie idei wolności poprzez rozumienie i poszanowanie elementarnych praw człowieka;
- Kształtowanie zdrowego i bezpiecznego stylu życia i inspirowanie harmonijnego rozwoju;
- Wyrabianie umiejętności współdziałania w zespołach uczniowskich;
- Kształtowanie umiejętności projektowania i organizowania imprez szkolnych;
- Wdrażanie podstawowych zasad wychowania;
- Kształtowanie właściwych postaw patriotycznych;
- Poznawanie tradycji regionalnych;
- Rozwój zainteresowań;
- Organizowanie samopomocy i innych akcji na rzecz dzieci potrzebujących pomocy;
- Zaspokajanie potrzeby twórczej aktywności;
- Rozwijanie uzdolnień i zainteresowań.
Strona 1 z 2
- start
- Poprzedni artykuł
- 1
- 2
- Następny artykuł
- koniec