zakopane 9 20180622 1338821721Uczniowie klas IV-VII spędzili pięć majowych dni na wycieczce w Zakopanem. Zwiedziliśmy Kopalnię soli w Wieliczce z piękną Kaplicą św. Kingi. Weszliśmy na Wielką Krokiew i wjechaliśmy wyciągiem krzesełkowym na taras widokowy. Całodzienna wyprawa nad Morskie Oko była bardzo wyczerpująca, ale zakończona została sukcesem. Wszyscy mogliśmy podziwiać piękno polskich Tatr. Odwiedziliśmy urokliwą Jaskinię Bielańską na Słowacji. W Starym Smokowcu wjechaliśmy kolejką torową na Hrebienok, a tam podziwialiśmy wodospady Zimnej Wody. Pan przewodnik zaprowadził nas na taras widokowy, gdzie przy pięknej słonecznej pogodzie mogliśmy podziwiać panoramę polskich i słowackich Tatr. Nie mogliśmy ominąć Sanktuarium Matki Boskiej na Krzeptówkach, z zapierającym dech w piersi widokiem na Giewont. „Śpiący rycerz” towarzyszył nam każdego dnia, z okien schroniska mogliśmy obserwować jak zmienia się jego uroda w różnych godzinach dnia. Spacer po Krzeptówkach zakończyliśmy zakupami na targowisku u podnóża Gubałówki. Ostatnim punktem wyjazdu byłą rekreacja na Termach w Chochołowie. To była wielka przyjemność kąpać się w wodach termalnych w otoczeniu górskich szczytów.

Już planujemy wyjazd w kolejnym roku szkolnym.

logo

STATYSTYKA

Odsłon artykułów:
876795

GOŚCIMY

Odwiedza nas 31 gości oraz 0 użytkowników.